Fala Multiservice, cu sediul pe Via Errico Giachino 24, TORINO 10149, asigură rezervarea și vânzarea biletelor pentru anumite linii de autobuz, tren și zboruri oferite de alți transportatori (pe bază contractuală), prin intermediul propriei platforme de rezervare și vânzare pe Internet, Autobus24, precum și prin intermediul punctelor de vânzare directă a biletelor.
Fala Multiservice emite acești Termeni și Condiții pentru rezervarea și vânzarea biletelor și serviciilor conexe conform Legii nr. 89/2012 Coll., Cod Civil.
Acești Termeni și Condiții intră în vigoare și efect de la data de 28.09.2023. Acești Termeni Generali înlocuiesc acele condiții care erau valabile înainte ca acești Termeni Generali să intre în efect.
În caz de orice neconcordanțe între versiunea în limba cehă și alte versiuni lingvistice ale acestor Termeni Generali sau orice informații de pe site-ul web, versiunea în limba cehă va fi finală.
I. Definiții Pentru scopurile acestor Termeni și Condiții pentru clientul final, următorii termeni sunt definiți:
1."Autobus24" - un sistem electronic pe Internet (denumit în continuare și "Sistem"), prin care Fala Multiservice oferă oportunitatea de a rezerva și vinde bilete și/sau servicii, inclusiv punctele de vânzare ale Fala Multiservice, portaluri de Internet, precum și prin intermediul terților (denumiți în continuare "Vânzători");
2."servicii suplimentare" - alte servicii oferite de Sistem, care sunt indicate în lista de prețuri;
3."preț" - prețul unui bilet vândut sau al altui serviciu (conex);
4."lista de prețuri" - un document care conține prețurile de vânzare ale biletelor, sau orice altă listă de prețuri a Fala Multiservice sau Vânzător care conține informații despre prețurile biletelor sau serviciilor suplimentare;
5.„Autobus24” - portalurile de internet ale Fala Multiservice destinate afișării informațiilor din Sistem și despre Sistem către Clienți și Vânzători;
II. Dispoziții introductive
1.Prezentele Termeni și Condiții stabilesc drepturile și obligațiile reciproce ale Părților rezultate din rezervarea și vânzarea de bilete, servicii suplimentare și conexe și/sau bunuri, precum și pe baza contractului de transport încheiat cu Clientul sau în legătură cu acesta.
2.De asemenea, Termenii și Condițiile pentru Clienți reglementează drepturile și obligațiile Părților în timpul utilizării portalurilor web ale Furnizorului și relațiile juridice legate de aceasta.
3.Termenii și Condițiile pentru Clienți se aplică, de asemenea, în cazurile când biletele Furnizorului, serviciile suplimentare și conexe și/sau bunurile sunt vândute de Vânzătorii Furnizorului (Reprezentanții de vânzări).
4.Prin încheierea contractului de transport, Transportatorul se angajează să transporte Pasagerul la destinație, iar Pasagerul se angajează să plătească tariful. Contractul de transport stabilește relații juridice obligatorii între Transportator și Pasager pe baza regulilor de transport, tarifelor și condițiilor contractuale declarate de transport, unde Transportatorul, printre altele, se angajează să transporte Pasagerul de la stația de plecare la stația de destinație, în mod corespunzător și la timp, prin mijloacele indicate în regulile de transport, iar Pasagerul se angajează să respecte regulile de transport și să plătească prețul respectiv pentru transport (denumit în continuare "tarif") în conformitate cu tariful. Contractul de transport este considerat a fi încheiat, dacă Clientul utilizează drepturile de transport rezultate din bilet prin urcarea într-un vehicul, un tren sau un avion, sau prin intrarea într-o zonă desemnată accesibilă doar cu un bilet valid. Contractul de transport este, de asemenea, considerat a fi încheiat, dacă Transportatorul permite Pasagerului să se urce într-un vehicul sau tren fără bilet, astfel încât Pasagerul trebuie să plătească tariful imediat după urcare (această prevedere nu se aplică transportului aerian). Copiii sub 6 ani nu pot încheia contractul de transport; Pasagerul are dreptul să transporte cu el unul sau mai mulți copii sub 6 ani (gratuit sau pentru o taxă respectivă conform condițiilor Transportatorului și liniei specifice). Contractul de transport este îndeplinit în numele Transportatorului prin executarea corespunzătoare a transportului în măsura convenită conform contractului încheiat. Pasagerul poate rezilia unilateral contractul de transport prin încheierea călătoriei sale la o stație anterioară celei menționate în bilet (în cazul unei astfel de rezilieri Pasagerul își pierde dreptul de a continua călătoria și de a-și exercita acest drept mai târziu după coborâre). Contractul de transport este, de asemenea, considerat a fi îndeplinit prin executarea transportului în altă măsură decât cea convenită, dacă Pasagerul a fost exclus în mod justificat de la transport de către șofer, steward sau o persoană autorizată a Transportatorului care își dovedește autorizația printr-un ecuson de control, sau de orice altă persoană autorizată a Transportatorului care își dovedește prin ID-ul Transportatorului dreptul de a da instrucțiuni și ordine pasagerilor. Contractul de transport este îndeplinit în numele Pasagerului prin plata transportului și respectarea regulilor de transport pe întreaga durată a transportului.
5.Prin achiziționarea unui bilet (un bilet general valabil, sau un bilet valabil pentru o anumită dată și rută, sau prin achiziționarea unui bilet cu rezervare de loc pentru o anumită linie, sau un bilet de avion) contractul de transport nu este încheiat.
6.Contractul de transport este considerat a fi încheiat doar prin începerea transportului de către Pasager în conformitate cu biletul menționat și validitatea sa. Contractul de transport este, de asemenea, încheiat prin urcarea Pasagerului în vehicul și achiziționarea biletului acolo, (această prevedere nu se aplică transportului aerian), precum și după ce pasagerul a rezervat un bilet de autobuz pe site-ul web/aplicația mobilă a furnizorului și a plătit pentru un astfel de bilet în vehicul transportatorului. Prin achiziționarea unui bilet, Pasagerul obține dreptul de a încheia contractul de transport, care este încheiat implicit (adică fără formalități, sau de asemenea tacit); contractul este încheiat cu toate condițiile oferite.
7.Respectarea tarifului și a condițiilor contractuale de transport înseamnă că biletul trebuie să fie valabil pentru data specifică, stația de plecare sau zona tarifară specifică, trebuie să fie la preț întreg sau cu o reducere justificată și dovedită, să fie corect completat sau altfel marcat, folosit de persoana în drept (pentru bilete și reduceri cu nume etc.).Pentru unele linii, transportatorii pot cere detalii ale pasagerului, cum ar fi numele, prenumele, numărul pașaportului, numărul de telefon. Dacă astfel de detalii sunt cerute, acestea sunt întotdeauna indicate pe bilete, iar astfel de bilete nu sunt transferabile (această prevedere este întotdeauna valabilă pentru transportul aerian).
8.Atunci când alege o linie, clientul trebuie să fie informat despre reducerile disponibile pentru această linie. Pasagerul trebuie să-și dovedească dreptul la reducere la îmbarcare în autobuz, tren sau avion, în caz contrar, pasagerul își pierde dreptul la transport fără compensație.
9.În timpul procesului de achiziție, clientul trebuie să specifice numărul dorit de bilete și reducerile specifice. Dacă transportatorul solicită numele pasagerului (sau orice alte detalii, inclusiv cele necesare pentru comunicarea cu pasagerul, în special în scopul informării despre eventualele schimbări sau anularea liniei), este necesar să se furnizeze numele pasagerului în cauză și alte detalii care pot fi cerute (această prevedere este întotdeauna valabilă pentru transportul aerian). Când se face achiziția fără înregistrare, este necesar să se furnizeze o adresă de e-mail pe care să fie trimis E-Biletul. Clientul trebuie să introducă toate detaliile în formularul de comandă pe interfața magazinului online a furnizorului. Formularul de comandă trebuie să conțină, în primul rând, informații despre biletul comandat sau serviciul legat, prețul biletului sau serviciul legat și metoda de plată, precum și informațiile conform §§ 1820 - 1840 din Legea nr. 89/2012 Coll., Codul Civil.
10.În timpul plății E-Biletului (sau în timpul efectuării oricăror alte plăți prin intermediul Sistemului de Internet), clientul va fi redirecționat către un portal de plată ales. Furnizorul nu are absolut niciun acces la datele sensibile de internet banking ale clientului (date de acces), nici la detaliile cardului de plată (debit sau credit) ale clientului (numărul cardului, numele titularului, perioada de valabilitate sau codul CVV).
11.Plățile cu cardul sunt securizate de sistemul 3D Secure sau de un alt sistem similar.
12.După finalizarea cu succes a plății, Furnizorul va trimite E-Biletul în format electronic. Fișierul cu E-Biletul va fi trimis de Furnizor în formatul corespunzător la adresa de e-mail a Clientului care a fost furnizată în timpul procesului de achiziție (sau prin SMS, cod QR, sau prin orice altă metodă relevantă pentru cazul specific). Clientul poate vizualiza acest fișier, îl poate imprima sau salva.
13.Fără a avea un E-Bilet tipărit (dacă este necesar), precum și fără a avea un document (la cerere) care să dovedească dreptul pasagerului pentru reducere (dacă s-a aplicat o reducere), pasagerul nu va fi permis să se îmbarce în autobuz, tren sau avion, iar E-Biletul va fi pierdut fără compensație. Dacă transportatorul nu solicită forma tipărită a E-Biletului, dovada prin intermediul codului E-Biletului va fi suficientă. Clientul va fi informat despre astfel de particularități în timpul procesului de achiziție a E-Biletului și în e-mailul cu E-Biletul.
14.Procesul de achiziție a E-Biletelor sau a serviciilor suplimentare și conexe prin intermediul magazinului online se realizează pe portalurile de internet ale Furnizorului prin interfața web.
15.Furnizorul poate ajusta prețul biletelor sau serviciilor asociate în funcție de fluctuațiile pieței (de exemplu, dar fără a se limita la: schimbări de preț la combustibil, schimb valutar etc.), dar astfel de schimbări nu afectează comenzi sau plăți efectuate anterior.
16.În cazul anulării liniei de către Transportator, pasagerii vor avea dreptul la rambursarea integrală a prețului biletului sau la o reprogramare, în funcție de preferințele clientului și de disponibilitatea Transportatorului.
17.În cazul schimbării orarului unei linii de către Transportator, Clientul va fi informat prin e-mail sau prin orice alt mijloc de comunicare furnizat de Client în timpul procesului de achiziție. Clientul poate accepta schimbarea orarului sau poate cere anularea biletului cu dreptul la rambursare completă.
18. Furnizorul nu este răspunzător pentru daunele cauzate de întârzieri, anulări sau orice alte schimbări ale liniei efectuate de Transportator, dacă acestea nu sunt cauzate direct de neglijența sau greșeala Furnizorului.În cazul transportului aerian, dacă Pasagerul nu a putut folosi biletul de avion pentru că zborul respectiv a fost anulat sau întârziat pentru mai mult de 5 (cinci) ore, Pasagerul obține dreptul la transport alternativ (redirecționare) sau la rambursarea întregii sume a prețului de achiziție al biletului; dacă anularea zborului a fost cauzată de compania aeriană, Pasagerul are dreptul la compensație pentru prejudicii conform reglementărilor speciale (a se vedea Regulamentul Parlamentului European și al Consiliului UE Nr. 261/2004). Pasagerul trebuie să solicite o astfel de compensație de la Furnizor în formă scrisă (copie a biletului trebuie atașată). Operatorul este obligat să confirme toate reclamațiile acceptate în acest mod în termen de 2 zile lucrătoare. Dacă Clientul nu obține confirmarea acceptării în această perioadă, reclamația ar trebui tratată ca nedeliverată și trebuie prezentată din nou. Operatorul va verifica reclamația la Transportator, și dacă Transportatorul o recunoaște ca fiind justificată, va rambursa suma tarifului Clientului în același mod în care Clientul a plătit inițial; Furnizorul este de asemenea îndreptățit să ramburseze suma în numerar prin acord cu Clientul. Clientul va fi informat despre rezultatele procedurii de reclamație.
19. Termeni și condiții de utilizare a codurilor promoționale în timpul rezervării și achiziționării biletelor:
20. Furnizorul are dreptul să pună în aplicare următoarele tipuri de coduri promoționale după propria discreție:
● Cod promoțional unic - o anumită secvență de simboluri care poate fi utilizată doar o dată;
● Cod promoțional reutilizabil - o anumită secvență de simboluri care poate fi utilizată un număr limitat sau nelimitat de ori.
21. Termeni de furnizare a unui cod promoțional:
Codul promoțional este furnizat în formă electronică la discreția Agenției în unul dintre următoarele moduri:
● e-mail trimis personal, de la adresa de e-mail a Furnizorului;
● postare pe paginile de social media ale Furnizorului;
● plasându-l în domeniul public pe site-ul oficial al Furnizorului;
● plasarea de către partenerii Furnizorului pe resursele lor web doar cu consimțământul scris al Furnizorului.
Plasarea codului promoțional și a materialelor informative pentru acesta de către partenerii Furnizorului fără consimțământul Furnizorului este interzisă. Codurile promoționale distribuite în modurile menționate mai sus sunt disponibile unui număr nelimitat de persoane în limitele specificate în materialele informative la codul promoțional, care includ condiții, termeni și alte informații privind utilizarea codului promoțional.
22 Furnizorul nu este responsabil pentru mijloacele și cursul transportului în conformitate cu biletul rezervat sau vândut (cu excepția cazului în care Furnizorul acționează el însuși ca transportator pe linia respectivă); întotdeauna Transportatorul respectiv este responsabil. Furnizorul nu este, de asemenea, responsabil (cu excepția cazului în care Furnizorul acționează el însuși ca transportator pe linia respectivă) pentru rezolvarea oricăror reclamații sau pretenții legate de transport sau utilizarea serviciului specific (cu excepția cazului în care Furnizorul acționează el însuși ca furnizor al unui astfel de serviciu). Clientul va exercita drepturile respective direct la Transportator sau la furnizorul serviciului achiziționat. În rezolvarea oricăror dispute, pretenții sau reclamații referitoare la Transportator sau furnizorul de servicii, Furnizorul se va angaja să acționeze cu cooperare rezonabilă.
III. Rezervare și achiziționare de bilete
1.Rezervarea înseamnă blocarea temporară, fără plată, neobligatorie a unui bilet (dacă există această posibilitate pentru linia/zborul specific), sau blocarea temporară, cu plată, obligatorie a unui bilet (dacă această posibilitate este disponibilă pentru linia/zborul specific) cu scopul achiziționării ulterioare (această prevedere nu este aplicabilă transportului aerian). În timpul procesului de rezervare, Clientul este informat despre timpul până la care biletul rezervat poate fi achiziționat. Clientul efectuează rezervarea alegând dintre toate liniile disponibile pentru rezervare, pe care Sistemul le va oferi, pe baza detaliilor cererii introduse de Client în Sistem (stații de plecare și destinație, dată și oră de plecare). Dacă Transportatorul permite achiziționarea unui Bilet Electronic pentru linia aleasă (denumit în continuare și „Bilet Electronic”), rezervarea poate fi achiziționată online sub forma unui Bilet Electronic adăugând rezervarea în coșul de cumpărături și efectuând plata prin intermediul unui portal de plată ales (vezi achiziționarea Biletului Electronic). Biletul rezervat poate fi de asemenea achiziționat în orele de lucru la orice punct de vânzare autobus24 unde se oferă vânzări directe de bilete, indicând codul de rezervare (doar dacă pentru linia curentă Sistemul permite rezervări online cu achiziționarea ulterioară a biletului la punctul de vânzare directă).
2.Magazinul Web al Furnizorului conține lista biletelor disponibile, serviciilor suplimentare și conexe, cu prețurile fiecărui bilet oferit în parte și ale fiecărui serviciu suplimentar și conex indicat pentru fiecare articol în parte; informații detaliate sunt întotdeauna disponibile numai atunci când se caută o linie specifică.
3.Toate ofertele de bilete, servicii suplimentare și conexe, disponibile în Magazinul Web al Furnizorului, sunt neobligatorii (ofertele nu respectă propunerile avansate conform § 1732 din Actul nr. 89/2012 Coll., Codul Civil), și prin urmare Furnizorul nu este obligat să încheie contractul, nici să justifice o astfel de decizie.
4.Biletele pot avea atât formă electronică (Bilete Electronice) cât și formă tipărită (bilete în formă standard).
5.Biletele în formă tipărită (bilete în formă standard) sunt disponibile pentru achiziție la orice punct de vânzare directă a biletelor. Prin achiziționarea unui bilet în formă tipărită, Clientul își exprimă consimțământul cu Termenii și Condițiile precum și cu procesarea datelor sale personale.
6.Achiziția unui Bilet Electronic este posibilă fără înregistrare.
7.Prin achiziționarea unui bilet, Clientul este obligat să își dea consimțământul cu Termenii și Condițiile precum și cu procesarea datelor sale personale. Prin achiziționarea unui Bilet Electronic, Clientul își exprimă consimțământul cu Termenii și Condițiile contractului precum și cu procesarea datelor sale personale în conformitate cu Politica de Confidențialitate și alte documente care guvernează protecția datelor personale.
8.Pentru unele linii, Transportatorii pot cere detalii ale Pasagerului, de ex. nume, prenume, nr. pașaport, nr. telefon. Dacă astfel de detalii sunt necesare, acestea sunt întotdeauna indicate pe bilete, în coșul de cumpărături sau în procesul de achiziție.
9.În timp ce alege o linie, Clientul va fi informat despre reducerile disponibile pentru acea linie. Pasagerul trebuie să-și dovedească dreptul la reducere la îmbarcarea în autobuz, tren sau avion; altfel, Pasagerul își pierde dreptul la transport fără compensații.
10.În timpul procesului de achiziție, Clientul va specifica numărul dorit de bilete și reducerile specifice. Dacă Transportatorul necesită numele Pasagerului (sau alte detalii, inclusiv cele necesare pentru comunicarea cu Pasagerul, în special pentru informarea despre posibile schimbări sau anulări ale liniei), este necesar să se furnizeze numele specific al Pasagerului și orice alte detalii solicitate (acest lucru este întotdeauna valabil pentru transportul aerian). La achiziția fără înregistrare, trebuie furnizată o adresă de e-mail pentru trimiterea Biletului Electronic. Clientul trebuie să introducă toate detaliile în formularul de comandă pe interfața Webshop a Furnizorului. Formularul de comandă trebuie să conțină, mai presus de toate, informații despre biletul comandat sau serviciul asociat, prețul biletului sau serviciului asociat, și metoda de plată, precum și informații conform §§ 1820 - 1840 din Legea nr. 89/2012 Coll., Codul Civil, și expresia de consimțământ a Clientului cu Termenii și Condițiile. Clientul este de acord în mod expres cu utilizarea mijloacelor de comunicare la distanță pentru încheierea contractului de prestare a serviciilor și confirmă că toate informațiile necesare au fost furnizate în conformitate cu Codul Civil (în special, §§ 1820 - 1840 din Legea nr. 89/2012 Coll., Codul Civil). Clientul va suporta orice costuri posibile legate de utilizarea comunicării la distanță în timpul procesului de încheiere a contractului (de exemplu, costurile de conexiune la internet, costurile apelurilor telefonice etc.).
11.La plata Biletului Electronic (sau efectuarea oricărei alte plăți prin Sistemul de Internet), Clientul va fi redirecționat către gateway-ul de plată selectat. Furnizorul nu are acces la date sensibile legate de internet banking-ul Clientului (date de acces) sau la detalii ale cardului de plată al Clientului (cum ar fi numărul cardului, numele deținătorului cardului, data de expirare sau codul CVV).
12.Plățile cu cardul sunt securizate prin sistemul 3D Secure sau printr-un alt sistem similar.
13.După finalizarea cu succes a plății, Furnizorul va trimite Biletul Electronic în formă electronică. Furnizorul va trimite fișierul conținând Biletul Electronic în formatul adecvat la adresa de e-mail a Clientului furnizată în timpul procesului de achiziție (sau prin SMS, cod QR sau orice altă metodă relevantă pentru cazul specific). Clientul poate vizualiza, imprima sau salva acest fișier.
14.Fără un Bilet Electronic imprimat (dacă este necesar), precum și fără un document (la cerere) care dovedește dreptul Pasagerului la reducere (dacă s-a aplicat o reducere), Pasagerul nu va fi permis să se îmbarce în autobuz, tren sau avion, și Biletul Electronic va fi pierdut fără compensație. Dacă Transportatorul nu solicită o formă imprimată a Biletului Electronic, va fi suficientă o dovadă cod a Biletului Electronic. Clientul va fi informat despre astfel de particularități în timpul procesului de achiziție a Biletului Electronic și în e-mailul cu Biletul Electronic.
15.Procesul de achiziție a Biletelor Electronice sau a serviciilor suplimentare și asociate prin Webshop se desfă
16.Furnizorul nu este responsabil pentru metodele de vânzare ale biletelor sau pentru serviciile suplimentare și asociate de către Vânzători, și nici pentru conținutul site-urilor lor web sau alte site-uri unde Vânzătorii ar putea plasa informații despre bilete și serviciile conexe, link-uri către site-ul Furnizorului și alte informații.
17.În timpul achiziționării unui Bilet Electronic, sau la primirea biletului rezervat, sau la cumpărarea unui bilet la un punct de vânzare, Clientul este obligat să verifice toate detaliile, mai ales - data și ora plecării, linia aleasă, prețul, adresa de e-mail pentru livrare (dacă este aplicabil). Dacă se descoperă greșeli, Clientul trebuie să solicite imediat după primirea biletului anularea acestuia sau efectuarea modificărilor respective.
18.Furnizorul nu este responsabil pentru niciun prejudiciu cauzat de faptul că Clientul nu a primit sau nu a primit corespunzător biletul său.
19.Pasagerul nu are dreptul la nicio compensație pentru posibilele daune cauzate de întârzierea sau anularea liniei, cu excepția compensațiilor menționate mai jos. Dacă Pasagerul nu a putut folosi un bilet de autobuz pentru că linia respectivă a fost anulată sau întârziată la stația de plecare pentru mai mult de 2 ore (sau în caz de suprarezervare), Pasagerul obține dreptul (vezi Regulamentul PE și al Consiliului UE Nr. 181/2011) la un transport alternativ (rerutare) sau la rambursarea întregii sume a prețului biletului (Pasagerul trebuie să i se ofere posibilitatea de a alege între continuarea/rerutarea călătoriei sale către punctul de destinație cu prima ocazie sau compensarea sumei tarifului, dacă este posibil - de asemenea transportul gratuit al Pasagerului la punctul său inițial de plecare; dacă Transportatorul nu oferă o astfel de alegere, Pasagerul are dreptul la o compensație pentru daune în sumă de 50% din tarif care trebuie plătită în termen de 1 lună după ce cererea de compensație a fost depusă); în cazul transportului feroviar, dacă Pasagerul nu a putut folosi biletul de tren pentru că linia respectivă a fost anulată sau întârziată la stația de plecare pentru mai mult de 2 ore, Pasagerul obține dreptul la rambursarea întregii sume a prețului biletului (dacă biletul a fost folosit totuși în ciuda întârzierii, Pasagerul are dreptul la o compensație în conformitate cu condițiile Transportatorului specific).
20.În cazul transportului aerian, dacă Pasagerul nu a putut folosi biletul de avion pentru că zborul respectiv a fost anulat sau întârziat pentru mai mult de 5 (cinci) ore, Pasagerul obține dreptul la un transport alternativ (rerutare) sau la rambursarea întregii sume a prețului de cumpărare al biletului; dacă anularea zborului a fost cauzată de compania aeriană, Pasagerul are dreptul la o compensație pentru daune în conformitate cu reglementarea specială (vezi Regulamentul PE și al Consiliului UE Nr. 261/2004). Pasagerul trebuie să solicite o astfel de compensație de la Furnizor în formă scrisă (copia biletului trebuie să fie atașată). Operatorul este obligat să confirme toate reclamațiile acceptate în acest mod în termen de 2 zile lucrătoare. Dacă Clientul nu obține confirmarea de acceptare în această
21.22.3. Condiții de utilizare a codului promoțional:
● Codul promoțional poate fi utilizat doar atunci când se face o comandă pe site-ul oficial al Furnizorului.
● La plasarea unei comenzi (1) poate fi folosit doar un (1) cod promoțional.
● Codul promoțional poate fi activat doar o singură dată, dacă nu se specifică altfel în materialele informative ale codului promoțional.
● Utilizând un cod promoțional, condiții speciale se aplică tuturor comenzilor în comun.
● Utilizarea simultană a codului promoțional și a programului de bonusuri pentru clienți nu este posibilă.
● Dacă un cod promoțional a fost utilizat și comanda a fost ulterior anulată la cererea clientului, un astfel de cod promoțional este considerat utilizat și nu poate fi folosit pentru o nouă comandă.
● În cazul anulării rutei de către transportator, codul promoțional este considerat utilizat și nu poate fi utilizat pentru o nouă comandă.
● Codul promoțional poate fi utilizat doar în perioada de valabilitate specificată în materialele informative ale codului promoțional. După această perioadă, codul promoțional devine nevalid.
● Valabilitatea codului promoțional, precum și alte condiții de utilizare sunt conținute în materialele informative ale codului promoțional. Codul promoțional nu are valoare monetară.
22.Activarea codului promoțional. Pentru a utiliza codul promoțional la plasarea unei comenzi pe site-ul oficial autobus24, este necesar să introduceți codul promoțional în câmpul corespunzător pe pagina de comandă. Condițiile speciale ale codului promoțional relevant vor fi aplicate la plata comenzii.
23. Modificări ale condițiilor de utilizare a codurilor promoționale:
● Termenii și condițiile de furnizare a codurilor promoționale pot fi modificate de Furnizor în mod unilateral fără notificare prealabilă a clienților.
● Furnizorul are dreptul să înceteze valabilitatea oricărui cod promoțional, iar clienții nu au dreptul să solicite nicio compensație.
● În cazul încălcării acestor termeni, condiții ale codului promoțional și alte abuzuri din partea clientului, Furnizorul are dreptul să anuleze codul promoțional sau să refuze clientului plasarea unei comenzi folosind codul promoțional.
22.6. Responsabilitatea părților pentru utilizarea codului promoțional:
● Furnizorul este responsabil doar pentru codurile promoționale pe care le distribuie singur pe site-ul oficial sau prin e-mail.
● Partenerii Furnizorului sunt responsabili pentru codurile promoționale plasate pe resursele lor web proprii, care au fost furnizate cu consimțământul Furnizorului (conform regulii specificate în paragraful 24 din T&C).
● Furnizorul nu este responsabil pentru completețea și corectitudinea informațiilor despre codurile promoționale destinate utilizării pe site-ul oficial al Furnizorului, care sunt postate pe resurse terțe.
● Furnizorul nu este responsabil pentru ignoranța clientului cu privire la orice prevederi referitoare la regulile de utilizare și/sau condițiile de utilizare ale codului promoțional. În cazul utilizării incorecte a codului promoțional de către client la plasarea Comenzii, inclusiv ca urmare a defecțiunii tehnice a sistemului, clientul plătește pentru Comandă pe principiul "Așa cum este".
25 În timpul rezervării, clientul, pe lângă oferta unei călătorii directe (fără transferuri), are de asemenea oportunitatea să aleagă un bilet cu transfer organizat sau dezorganizat.
26. Un bilet cu transfer organizat este un tip de bilet care este emis ca parte a unei rezervări cu bilete pentru rute de autobuz ale a doi sau mai mulți transportatori, în cadrul căruia transportatorul pe a cărui rută pasagerul are un transfer așteaptă pasagerul până la îmbarcare, în cadrul timpului de așteptare convenit (în fiecare caz individual), sau, dacă timpul de așteptare convenit este depășit, oferă dreptul de a călători pe o altă rută a transportatorului (cu un timp de călătorie mai târziu) sau oferă o opțiune alternativă de călătorie la destinația finală, conform biletului emis de client.
27. În cazul unor situații de urgență cu transportatorul (dacă autobuzul transportatorului întârzie din cauza întârzierilor la traversarea frontierei sau din motive tehnice, etc.) și autobuzul către care se face transferul nu poate aștepta, pasagerului i se va oferi o rută alternativă pentru a ajunge la destinația finală. În acest caz, transportatorii își rezervă dreptul de a oferi pasagerului un transfer către un autobuz al altui transportator, o mașină sau transport feroviar dacă nu există un autobuz pe această rută (pasagerul nu are oportunitatea de a alege transportul independent) sau de a compensa pasagerul pentru achiziția unui nou bilet de către client.
26 Dacă pasagerul refuză să utilizeze un mod alternativ de transport, transportatorul va rambursa costul călătoriei neutilizate indicate în bilet, renunțând astfel la toată responsabilitatea pentru transportul pasagerului la destinația finală a acestuia.
29 La emiterea unui bilet cu transfer organizat, în condițiile în care unul dintre transportatori anulează ruta dintr-un motiv sau altul, comanda este anulată în întregime și fondurile sunt returnate clientului pentru a face o nouă rezervare.
30 Un bilet cu transfer dezorganizat este un tip de bilet care este selectat de sistem prin combinarea aleatorie a liniilor a doi sau mai mulți transportatori în cadrul unei singure rezervări, sub termenii cărora pasagerul monitorizează independent și este pe deplin responsabil pentru punctualitatea îmbarcării în următorul tip de transport.
31. Acest tip de bilet indică faptul că ruta construită de sistem, constând din două sau mai multe linii, nu conține un acord al transportatorilor și nu le impune responsabilitatea de a aștepta pasagerul în caz de întârziere a liniei sau rambursare în cazul în care ruta ulterioară nu a așteptat pasagerul. În acest caz, fiecare transportator este responsabil pentru ruta pe care o operează.
32 Când se creează o rezervare pentru o rută care oferă un transfer dezorganizat, pasagerul își asumă riscurile asociate cu întârzierea probabilă în transfer. Pretențiile pentru furnizarea unei călătorii alternative cu autobuzul sau compensații în astfel de cazuri nu sunt luate în considerare. 23.3 Forță majoră.
33 Pentru orice tip de bilet achiziționat (cu transfer organizat sau dezorganizat), transportatorii sunt eliberați de responsabilitatea pentru îndeplinirea necorespunzătoare a responsabilității lor dacă a fost datorată circumstanțelor de forță majoră care nu sunt sub controlul unui anumit transportator.
34. În cazul oricărui transfer, pasagerul este responsabil pentru transferul bagajelor sale în autobuzul cu care își va continua călătoria. Important! Autobus24 nu este responsabil pentru posibilele întârzieri ale autobuzelor unui anumit transportator la trecerea frontierelor de stat, pentru problemele tehnice ale vehiculelor în timpul călătoriei, sau pentru alte cazuri de urgență care sunt dincolo de controlul Autobus24.
IV. Plasarea și plata unui bilet de autobuz rezervat cu plata în vehicul la transportator
1.Rezervarea cu plata la transportator înseamnă o blocare gratuită, obligatorie și temporară a biletului (dacă această opțiune este disponibilă pentru un anumit traseu) pentru plata ulterioară în vehicul la transportator. În momentul rezervării, clientul este notificat că acest bilet rezervat trebuie plătit la îmbarcarea în vehicul la transportator sau să anuleze rezervarea, în cazul neacceptării acestei condiții. Clientul face o rezervare alegând dintre rutele posibile pe care sistemul i le oferă, în cazul opțiunilor disponibile de rezervare a biletului cu plata la transportator, după completarea datelor despre stația de plecare și sosire, despre timpul și data plecării.
2.Biletul rezervat poate fi plătit înainte de începerea rutei pe site-ul/web aplicația mobilă a furnizorului sau în timpul orelor de lucru la orice punct de vânzare Autobus24 unde se efectuează vânzări directe de bilete, după furnizarea numărului de rezervare.
3.Clientul se familiarizează cu toate condițiile de rezervare și achiziționare a biletului pe site-ul / în aplicația mobilă, inclusiv în timpul procesului de rezervare. Dacă clientul nu înțelege oricare dintre condiții, inclusiv condițiile pentru returnarea biletului, clientul ar trebui să clarifice informațiile de care are nevoie cu furnizorul.
4.Prin rezervarea unui bilet, clientul își confirmă acordul cu Termenii și Condițiile Comerciale Generale, confirmă corectitudinea datelor completate, precum și datele Pasagerului, familiarizarea cu informațiile postate pe site-ul/web aplicația mobilă a furnizorului, este de acord cu prețul biletului, care poate include taxa de serviciu a furnizorului și alte taxe, și de asemenea confirmă acordul cu toate detaliile, inclusiv călătoria sa: datele călătoriei, ora călătoriei, etc.
5.Când un client face o rezervare cu plata la transportator, furnizorul trimite clientului la adresa de e-mail indicată de client în timpul rezervării și prin alte canale de comunicație disponibile, de exemplu, prin SMS, Viber, Telegram, Skype, WhatsApp, informații despre rezervarea efectuată.
6.Rezervarea unui bilet cu plata în vehicul la transportator este disponibilă pentru un singur client / pasager de la un singur număr de telefon. La efectuarea unei rezervări, clientul primește un mesaj SMS cu un cod pentru a verifica numărul clientului. După confirmarea numărului de telefon, clientul / pasagerul primește un e-mail cu un link către comandă. Pentru a plasa următorul bilet cu plata în vehicul la transportator, clientul / pasagerul trebuie să plătească pentru comanda anterioară sau să anuleze comanda anterioară.
7.Furnizorul are dreptul să anuleze unilateral și fără avertizare rezervarea biletului în cazul unei „duble rezervări” (mai mult de o Rezervare pentru un anumit pasager pentru un traseu
8.În cazul rezervărilor de bilete cu plata către transportator, 1 (una) comandă poate conține până la 10 (zece) bilete într-o direcție și până la 10 (zece) bilete în direcția opusă.
9.Biletul, dacă clientul a rezervat un bilet cu plata către transportator, este emis de transportator după ce clientul/pasagerul a efectuat plata integrală în forma de plată către transportator, în conformitate cu condițiile și regulile transportatorului la îmbarcarea în vehicul. Contractul între client/pasager și transportator este considerat încheiat din momentul plății integrale pentru bilet sub forma de plată către transportator și emiterea biletului.
10.Costul final al unui bilet, supus plății către transportator, rezervat prin intermediul site-ului/aplicației mobile, este indicat la efectuarea rezervării și este plătit de client/pasager către transportator cu cardul bancar sau prin alte mijloace disponibile în conformitate cu condițiile și regulile transportatorului la îmbarcarea în vehicul.
11.Obligațiile furnizorului în cadrul contractului sunt considerate îndeplinite din momentul în care clientul primește la adresa de e-mail specificată de client la efectuarea rezervării, informații despre rezervare.
12.Clientul, în orice moment înainte de plecarea vehiculului transportatorului pe a cărui rută a fost rezervat biletul cu plata către transportator, poate iniția plasarea și plata biletului în conformitate cu punctul III al acestor Condiții Generale de Afaceri.
13.Clientul își asumă toate riscurile posibile (efectuarea unei noi rezervări de bilet, schimbarea prețului, condițiile transportatorului) asociate cu greșeli și inexactități în furnizarea datelor sale personale sau a datelor personale ale pasagerului atunci când rezervă un bilet. Schimbarea datelor personale ale clientului sau a datelor personale ale pasagerului la rezervarea unui bilet poate duce la o schimbare a condițiilor de transport, deoarece, pentru a schimba aceste date, este necesar să se anuleze biletul rezervat anterior și să se rezerve un nou bilet cu datele personale corecte ale clientului sau ale pasagerului, în conformitate cu condițiile transportatorului.
14.Clientul/pasagerul, în cazul refuzului călătoriei cu biletul rezervat, este obligat să anuleze biletul în avans pentru a procesa anularea și să notifice transportatorul despre anularea rezervării înainte de plecarea din punctul de plecare indicat în biletul rezervat. Pentru a face acest lucru, clientul/pasagerul poate folosi site-ul/aplicația mobilă a furnizorului sau prin intermediul personalului din call center (apelând numărul de telefon disponibil pe site-ul/aplicația mobilă a furnizorului). Furnizorul, în cazul unei încălcări înregistrate de către client/pasager a regulilor de rezervare cu plata în vehiculul transportatorului, are dreptul de a limita/bloca clientului posibilitatea de a rezerva un bilet conform condițiilor descrise în acest paragraf.
V. Anularea biletului
1.Clientul are dreptul să-și anuleze biletul achiziționat în perioada și în condițiile specificate pentru fiecare linie în parte. Condițiile de anulare sunt întotdeauna definite de fiecare Transportator în parte. Biletul conține informații despre taxa de anulare și perioada de timp înainte de plecare până când biletul poate fi anulat.
2.Un bilet tipărit (bilet standard) poate fi anulat numai la punctul de vânzare directă a biletelor unde a fost inițial achiziționat; un E-Bilet poate fi anulat numai prin intermediul aplicației de Internet unde a fost inițial achiziționat, sau prin intermediul contului de utilizator al Clientului; dacă este necesar, Clientul poate contacta serviciul de suport al clienților al Furnizorului (linie de ajutor pentru clienți).
3.Suma rambursată va fi plătită Clientului în același mod în care a plătit inițial; Furnizorul are, de asemenea, dreptul să ramburseze suma în numerar, în urma unui acord cu Clientul.
4.Furnizorul are dreptul să solicite de la Clientul care inițiază rambursarea de bani, copii ale documentelor suplimentare și informații și în special: informații despre detaliile pentru rambursare; documente de identitate (de exemplu, pașaport), declarații, certificate și alte documente care confirmă motivele pentru rambursare, precum și furnizarea unui extras de cont bancar pentru rezolvarea problemelor financiare controversate. Clientul este în totalitate și exclusiv responsabil pentru lipsa documentelor suplimentare necesare și / sau a informațiilor.
VI. Rezervarea bagajelor și regulile de bază ale transportului de bagaje
1.În conformitate cu Termenii de transport al bagajelor, transportatorii oferă pasagerului posibilitatea de a transporta cu el gratuit sau contra unei taxe suplimentare, pe lângă bagajul de mână (care include obiecte esențiale și cântărește în medie de la 4 la 10 kg, care sunt păstrate de pasager în timpul călătoriei la bordul autobuzului, cu condiția ca astfel de bagaj de mână să fie ușor portabil și să poată fi plasat sub sau deasupra scaunului pasagerului), una sau mai multe piese de bagaj (dimensiunile sunt specificate în descrierea regulilor de transport al bagajelor a fiecărui transportator atunci când se rezervă un anumit bilet).
2.Plata pentru bagaj/bagaj suplimentar se face online la finalizarea cumpărăturii. Pentru comoditatea pasagerilor, un bloc adițional cu setările pentru bagaj este afișat la finalizarea cumpărăturii, împărțit în 2 categorii: bagaj gratuit - pentru a se familiariza cu normele permise de transport gratuit al bagajelor (dacă acesta este oferit de transportator) și bagaj cu plată (dacă bagajul pasagerului nu se încadrează în categoria bagajelor gratuite) conform parametrilor stabiliți de transportator. Suma de plată pentru bagaj/bagaj suplimentar este afișată automat la finalizarea cumpărăturii după setarea tuturor parametrilor doriti. Când se efectuează plata pentru bagaj/bagaj suplimentar, clientul poate folosi punctele bonus care i-au fost acordate în mod corespunzător pentru utilizarea cardului de client. Astfel, când se calculează prețul final al comenzii, inclusiv punctele bonus, după plasarea comenzii, cantitatea de puncte bonus utilizată este debitată din soldul de bonus al clientului.
3.Confirmarea rezervării bagajului plătit va fi afișată în partea de jos a biletului cu indicarea numărului de bagaje rezervate, dimensiunile permise și prețul plătit.
4.Rezervând bagajul plătit/suplimentar, pasagerul acceptă că a citit toate Condițiile pentru transportul bagajelor/bagajelor suplimentare și este conștient de consecințele încălcării acestor condiții.
5.Chiar dacă bagajele sunt rezervate și plătite în prealabil pe o rută a unui anumit transportator, personalul transportatorului are dreptul, în caz de îndoială, precum și pentru a asigura siguranța călătoriei și îndeplinirea reglementărilor vamale, să solicite pasagerului să arate conținutul bagajului. Dacă pasagerul refuză strict să arate conținutul bagajului, personalul transportatorului își rezervă dreptul de a refuza transportul pasagerului al bagajului suspect.
6.Punctele bonus nu pot fi folosite pentru plata integrală sau parțială pentru bagaj/bagaj suplimentar.
7.Pasagerii nu au acces la obiectele personale din spațiul de bagaje al autobuzului pe durata întregii călătorii.
8.Transportatorul este responsabil doar pentru prezența unei piese de bagaj. Transportatorul nu este responsabil pentru funcționalitatea, integritatea, precum și pentru daunele minore ale bagajului (pete, tăieturi, zgârieturi, îndoituri, roți rupte, mânere etc.).
9.Dacă pasagerul refuză să utilizeze serviciul de bagaj suplimentar rezervat în cadrul comenzii, rambursarea este posibilă numai în cazul anulării complete a comenzii sub condițiile de rambursare în vigoare la momentul unei astfel de anulări.
10.Dacă există transferuri către un alt vehicul în cadrul comenzii clientului, pasagerul este pe deplin responsabil pentru transferul bagajelor sale către vehiculul pe care va continua călătoria. IMPORTANT! Dacă transferul se face către un vehicul al unui alt transportator, funcționalitatea de rezervare și înregistrare a bagajului suplimentar NU este disponibilă.
11.Bagajul este considerat a fi predat pasagerului când șoferul transportatorului sau persoana sa autorizată l-a predat persoanei care a predat bagajul la îmbarcarea în vehicul pe un chitanță de bagaj emisă corespunzător. !!! Vă rugăm să rețineți că numărul de locuri pentru transportul bagajelor suplimentare în autobuze este limitat. Recomandăm rezervarea transportului bagajelor suplimentare cât mai curând posibil. Pentru a obține informații despre transportul diferitelor tipuri de bagaje (biciclete, instrumente muzicale, cărucioare, scaune cu rotile/cadre de mers, animale de companie), vă rugăm să consultați descrierea serviciilor fiecărui transportator sau să contactați linia noastră de asistență pentru clienți disponibilă 24 de ore.
VII. Contul utilizatorului
1.După înregistrarea pe site-ul Furnizorului, Clientul va obține acces la contul său de utilizator și poate începe să-l utilizeze. Din contul său de utilizator, Clientul poate face rezervări, achiziționa bilete și servicii suplimentare și conexe. (Dacă interfața Webshop a Furnizorului permite, Clientul poate de asemenea face rezervări și achiziționa bilete și servicii suplimentare și conexe fără înregistrare direct din interfața Webshop).
2.În timpul înregistrării, Clientul își dă consimțământul pentru colectarea și prelucrarea unui anumit set de date personale. În timpul înregistrării sunt achiziționate numai datele necesare pentru Autobus24, informațiile despre Client și achizițiile sale sunt stocate într-o bază de date securizată și nu sunt furnizate terțelor părți. Clientul are dreptul de a solicita oricând ștergerea sau corectarea datelor sale personale (modificarea sau ștergerea înregistrării). În timpul înregistrării și rezervării biletelor și serviciilor suplimentare și conexe, Clientul este obligat să completeze toate datele necesare în mod corect, complet și adevărat. Clientul este obligat să actualizeze datele din contul său de utilizator fără întârzieri inutile, dacă aceste date s-au schimbat. Toate datele introduse de Client în contul său de utilizator și în timpul rezervării biletelor sau serviciilor conexe vor fi tratate de Furnizor ca fiind corecte, complete și adevărate; Furnizorul nu va purta nicio responsabilitate în cazul în care aceste date sunt incorecte, incomplete sau false.
3.Accesul la contul utilizatorului este securizat prin nume de utilizator și parolă. Atât Clientul cât și Furnizorul sunt obligați să mențină confidențialitatea în ceea ce privește accesul la contul utilizatorului; Furnizorul nu este responsabil pentru încălcarea acestei obligații de către Client.
4.Clientul nu are voie să ofere acces la contul său de utilizator terților, se presupune întotdeauna că este Clientul cel care efectuează toate acțiunile utilizând contul său de utilizator și, prin urmare, astfel de acțiuni îl angajează pe Client.
5.Furnizorul este îndreptățit să șteargă contul utilizatorului, în special dacă Clientul nu a folosit contul său de utilizator pentru mai mult de 6 luni, sau dacă Clientul a încălcat grav obligațiile care decurg din contractul de transport sau alte reglementări legale generale obligatorii. Clientul nu are dreptul să revendice orice îndeplinire sau beneficii din contul de utilizator șters.
6.Clientul recunoaște că contul de utilizator nu trebuie neapărat să fie întotdeauna accesibil, mai presus de toate, datorită necesității Furnizorului de a efectua întreținerea hardware-ului și software-ului (sau întreținerea hardware-ului și software-ului pe echipamentele terților). Furnizorul va depune toate eforturile rezonabile pentru a nu efectua, dacă este posibil, astfel de întrețineri necesare în zilele lucrătoare între orele 9:00 și 17:00. VIII. Condiții de emitere și utilizare a cardului clientului
7.În timpul înregistrării pe site-ul Furnizorului, un cod de identificare special va fi atribuit automat Clientului, și în același timp un card de Client va fi emis automat. În mod similar, cardul poate fi emis la orice punct de vânzare al Furnizorului. Prin preluarea cardului sau prin finalizarea înregistrării pe site-ul web al Furnizorului, Clientul acceptă conținutul acestor condiții.
8.Cardul clientului poate fi emis fie în formă electronică, fie în formă fizică și rămâne proprietatea Furnizorului pe întreaga perioadă a existenței sale. Cardul clientului este emis gratuit și pe o perioadă de timp nedeterminată.
9.Clientul va obține puncte bonus creditate pe cardul său de client în conformitate cu regulile respective determinate de Furnizor. Aceste reguli sunt disponibile pe site-ul web al Furnizorului.
10.Furnizorul are dreptul de a revoca sau anula cardul Clientului în cazul încălcării de către Client a regulilor de transport sau a contractului de transport sau în cazul întârzierii Clientului cu orice tip de plăți către Furnizor.
11.Furnizorul nu este responsabil pentru posibila pierdere sau utilizare abuzivă a cardului de Client de către terți.
12.În caz de pierdere, furt sau deteriorare a cardului de Client, Clientul poate obține un nou card care poate fi emis la cererea sa și va fi taxat cu o taxă de 50 CZK (2 EUR). Punctele bonus sunt transferabile și noul card emis de Client va conține toate punctele bonus pe care Clientul le are pe contul său de utilizator.
13.Punctele bonus sunt creditate pe cardul Clientului în baza biletelor cumpărate și serviciilor. Numărul de puncte bonus care vor fi creditate este întotdeauna indicat pentru fiecare bilet sau serviciu suplimentar și conexe în lista de prețuri respectivă (disponibilă pe portalurile de internet ale Furnizorului). Furnizorul este îndreptățit să schimbe modul de creditare a punctelor bonus pe cardurile Clientului oricând.
14.Punctele bonus creditate pe cardul Clientului pot fi folosite de Client exclusiv pentru plata biletelor sau serviciilor suplimentare și conexe oferite de Furnizor.
15.Utilizarea cardului de Client, precum și creditarea și utilizarea punctelor bonus, este posibilă doar atunci când Clientul este autentificat în contul său de utilizator sau indicând numărul cardului de Client când folosește alte mijloace de achiziționare a biletelor, serviciilor suplimentare și conexe.
16.Punctele bonus nu sunt creditate în caz de anulare a comenzi și în cazuri când o comandă este plătită integral sau parțial cu puncte bonus de pe cardul de Client.
17.Punctele bonus nu sunt creditate în caz de comandă a fost plasată folosind opțiunea de rezervare a biletului pe site-ul/web aplicația mobilă a furnizorului cu plata în vehicul către transportator.
18.Dacă Clientul anulează comanda, punctele bonus folosite pentru aceasta nu vor fi returnate.
19.Punctele bonus nu pot fi folosite pentru plata comenzilor de bilete, servicii suplimentare sau conexe cu reduceri aplicate de Furnizor sau care sunt subiectul altor reduceri.
20.Punctele bonus nu pot fi schimbate pe bani.
21.Cardul de Client trebuie folosit exclusiv de Clientul căruia i-a fost emis; este personal legat de Client și nu este transferabil. Clientul este singurul responsabil pentru utilizarea cardului.
IX. Condiții de preț și plată
1.Prețul biletului este întotdeauna determinat de tariful respectiv. Prețul serviciilor suplimentare sau conexe și/sau bunurilor este un preț contractat.
2.Clientul poate plăti Furnizorului prețul pentru bilet sau pentru serviciul suplimentar sau conex prin următoarele mijloace: a) în numerar (la casă) la punctul de vânzare al Furnizorului; b) în numerar (la casă) la punctele de vânzare ale Vânzătorului sau ale Reprezentantului de vânzări; c) folosind un card de debit sau de credit pe interfața web prin intermediul unei porți de plată aleasă (securizată); d) prin transfer bancar în oricare dintre conturile bancare ale Furnizorului (dacă este permis de Sistem în acest caz particular); e) în numerar sau folosind un card de debit sau de credit în vehicul la transportator în cazul opțiunii de rezervare a biletului cu plata în vehicul la transportator.
3.Toate eventualele comisioane bancare sau alte taxe și costuri pe care Clientul le-ar putea avea în legătură cu plata sa și care nu reprezintă venituri ale Furnizorului vor fi plătite de Client.
4.În cazul plății în numerar, prețul trebuie plătit în momentul primirii biletului sau a documentului (confirmare) pentru serviciul suplimentar sau conex. În cazul plății non-cash, prețul trebuie plătit în momentul când Clientul primește notificarea de preț, dacă nu s-a convenit altfel.
5.Când efectuează o plată non-cash, Clientul este obligat să indice numărul de referință pentru plata respectivă, dacă acesta i-a fost furnizat sau se presupune că îl cunoaște. Dacă numărul de referință pentru plată nu a fost furnizat sau nu este cunoscut de Client, atunci ca număr de referință Clientul va indica numărul biletului sau al rezervării (sau codul de identificare al clientului, dacă i-a fost atribuit). În cazul unei plăți non-cash, obligația Clientului de a plăti prețul este considerată îndeplinită în momentul în care suma respectivă a fost creditată în contul Furnizorului.
6.Clientul recunoaște că în anumite cazuri justificate prețul poate fi subiectul unor modificări din partea Furnizorului până când este confirmat; odată ce prețul a fost confirmat Clientului sau a fost plătit de Client, Furnizorul nu are dreptul să-l modifice; contractul (se înțelege contractul de cumpărare, cu un bilet sau servicii suplimentare sau conexe fiind obiectul său) se consideră încheiat atunci când prețul a fost plătit de Client.
7.Dacă este practică obișnuită în cursul tranzacțiilor comerciale, sau dacă este cerut de reglementările legale generale obligatorii, la primirea plății Clientului conform acestui contract, Furnizorul va emite Clientului o factură, care va conține toate elementele determinate de reglementarea legală specială. În loc de emiterea unei facturi, Furnizorul poate emite biletul sau chitanța pentru serviciul conex, care va conține elementele conform Legii nr. 235/2004 Coll. privind Taxa pe Valoarea Adăugată.
X. Retragerea din contract
1.Dacă contractul încheiat de Client cu Furnizorul se referă la activitatea comercială a Clientului sau este încheiat în cadrul executării independente a activităților profesionale ale Clientului, atunci retragerea din contract va fi guvernată de prevederile §§ 2001 - 2005 din Legea nr. 89/2012 Coll., Codul Civil.
2.Dacă Clientul a încheiat contractul cu Furnizorul ca un consumator, atunci retragerea din contract va fi guvernată de prevederile §§ 1810 - 1851 din Legea nr. 89/2012 Coll., Codul Civil, și pentru contractele încheiate la distanță - de asemenea §§ 1829 - 1851 din Legea nr. 89/2012 Coll., Codul Civil. Formularul de retragere pentru Consumator este disponibil pe site-ul Furnizorului.
3.Clientul recunoaște că, conform § 1837 litera j) din Legea nr. 89/2012 Coll., Codul Civil, Clientul nu are dreptul de a se retrage din contractul de transport (transportare) dacă acesta este furnizat într-o dată specifică.
4.În cazul unei retrageri corespunzătoare și efective din contract, un astfel de contract devine nul și neavenit, dacă nu este determinat altfel de reglementările legale, și toate drepturile și obligațiile Părților devin nevalabile în măsura eficacității retragerii.
5.În cazul retragerii din contract, Furnizorul va returna Consumatorului în termen de 10 zile după obținerea notificării de retragere toți banii pe care Furnizorul i-a acceptat în conformitate cu contractul sau în legătură cu acesta, folosind aceeași metodă de plată care a fost inițial utilizată de Consumator. Furnizorul are de asemenea dreptul să ramburseze suma în numerar, dacă a fost convenit cu Consumatorul.
XI. Alte drepturi și obligații ale părților
1.Furnizorul nu este responsabil pentru transportatorii (terți) a căror responsabilitate este guvernată de propriile reguli de transport și condiții de călătorie.
2.Clientul recunoaște că software-ul și alte părți care constituie interfața magazinului online (inclusiv elementele grafice și fotografiile) sunt protejate de drepturile de autor. Clientul nu are voie să efectueze nicio acțiune care ar putea permite clientului sau terților să intervină ilegal sau să folosească ilegal software-ul sau alte părți care constituie interfața magazinului online.
3.În timpul utilizării interfeței magazinului online, clientul nu poate folosi unelte, software sau alte proceduri care ar putea afecta negativ funcționarea interfeței magazinului online. Este permisă utilizarea interfeței magazinului online doar în măsura în care nu încalcă drepturile altor clienți ai furnizorului și în măsura în care se conformează scopului interfeței magazinului online și permite funcționarea sa adecvată.
4.În relație cu clientul, furnizorul nu este legat de niciun cod de conduită conform dispozițiilor din § 1826 art. 1, litera e) din Legea nr. 89/2012 Coll., Codul Civil.
5.Furnizorul nu va fi responsabil pentru eventualele erori care pot apărea ca urmare a intervenției părților terțe în website sau ca urmare a utilizării website-ului nu în conformitate cu scopul său.
6.Clientul este de acord ca furnizorul să aibă dreptul de a trimite mesaje publicitare și informative clientului utilizând detaliile de contact pe care clientul le-a furnizat în timpul înregistrării.
7.Furnizorul poate modifica și extinde conținutul acestor Termeni și Condiții oricând. Furnizorul va publica versiunea actualizată cât mai curând posibil pe portalurile sale de internet. Această prevedere nu afectează drepturile și obligațiile clienților rezultate din conținutul Termenilor și Condițiilor care erau valabile în versiunea anterioară.
8.Fiecare dintre părți va fi eliberată de responsabilitate față de cealaltă parte și nu va fi ținută responsabilă pentru nerespectarea obligațiilor sale sau pentru neîndeplinirea obligațiilor sale, dacă o astfel de încălcare sau eșec a fost cauzată de evenimente neprevăzute și inevitabile, care nu depind de voința părții. Ca evenimente neprevăzute și independente de voința părților se vor considera cazuri de forță majoră, în special în cazurile când astfel de evenimente nu pot fi influențate sau nu au fost cauzate de partea respectivă, cum ar fi explozie, inundație, furtună, incendiu sau accident/traumatism; război sau amenințare de război sau rebeliune; lege, limitare, reglementare, interdicție sau alte măsuri legal relevante emise de autoritatea autorizată (cu excepția cazului în care o astfel de interdicție sau măsură a fost cauzată de partea respectivă sau în legătură cu activitățile sale); embargo; grevă.
XII. Notificări
1.Toate notificările în legătură cu contractul de vânzare a biletelor și serviciilor asociate vor fi livrate părților în formă scrisă prin e-mail, personal sau prin poștă înregistrată trimisă prin intermediul operatorului poștal (la alegerea expeditorului). Notificările pentru client vor fi trimise la adresa de e-mail furnizată în timpul înregistrării, indicată în contul de utilizator al clientului sau direct în contul de utilizator (este întotdeauna necesară confirmarea primirii mesajului), sau la adresa de reședință permanentă a clientului sau la o altă adresă furnizată de client.
2.Notificarea se consideră a fi livrată: a) în cazul e-mailului - în momentul confirmării livrării de către destinatar; b) în cazul livrării personale sau prin intermediul operatorului poștal - prin faptul primirii coletului poștal de către destinatar; c) în cazul livrării personale sau prin intermediul operatorului poștal - de asemenea prin refuzul de a primi coletul poștal, dacă destinatarul (sau o persoană autorizată să primească coletul poștal în locul său) refuză să primească coletul poștal; d) în cazul livrării prin intermediul operatorului poștal - de asemenea după expirarea unei perioade de 10 zile după ce coletul poștal a fost depus la oficiul poștal și destinatarul a fost chemat să primească coletul poștal depus (dacă a fost depus la biroul operatorului poștal), și în cazul în care destinatarul nu a fost informat despre depozitarea coletului poștal.
XIII. Protecția datelor personale
1.Protecția datelor personale ale clientului este asigurată prin respectarea strictă a legii existente despre protecția datelor personale în conformitate cu regulamentul (CE) 2016/679 al Parlamentului European și al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date, precum și abrogarea directivei 95/46/CE (denumită în continuare - regulamentul GDPR).
2.Furnizorul prelucrează datele personale ale clienților în deplină conformitate cu regulamentul GDPR. Furnizorul este responsabil pentru cazurile de abuz ale acestor date.
3.Politica de protecție a datelor personale, inclusiv drepturile clienților (subiecții datelor), este descrisă în contractul privind transferul datelor personale.